CALAQISYA

Hai, Assalamualaikum

korang semua mesti tahu calaqisya kan, mungkin jugak ada yang belum kenal calaqisya jugak. okay mai sini aku bagitahu eh, calaqisya adalah sebuah butik menjual baju dan tudung muslimah dan ada juga untuk lelaki calaknight, mereka juga ada menjual kasut dikenali sebagai calashoes dan juga minuman calanom.

nak tahu kenapa aku buat entry pasal calaqisya !! sebab aku baru je habis tengok live streaming #Calaraya2016 Fashion Show dekat facebook diaorang tadi. baju dia semua cantik cantik . design yang baru dan lain dari sebelum sebelum ni punya raya collections, okay walaupun aku takde lagi calaqisya punya baju sebab setiap kali pergi design yang aku nak dah habis hmm

well, every time raya calaqisya akan jadi antara butik yang aku pergi. yang paling dekat dengan aku butik diaorang dekat bangi . dan diaorang jugak ada butik lain dekat shah alam, johor dan perak. kalau korang nak tahu lebih lanjut dekat mana butik butik tu bertempat boleh lah pergi instagram calaqisya or facebook calaqisya.

kalau korang jauh dari tempat tempat tu, korang jugak boleh beli online tau !! dekat sini haa tekan lah sini CALAQISYA , korang boleh tengok raya collection mereka untuk tahun ni ! serious cantik cantik okay, ada dari size xs sampailah xl don't worry okay, semua orang boleh pakai cantik cantik raya ni dan boleh lah bergaya dengan yakinnya okay .

baju yang menjadi pilihan aku dalam collection diaorang kali ni adalah Inara Peplum, okay serious cantik dengan corak floral dia !! i was like nak beli yang ni nak beli yang ni !! hahahaha, tapi sayangnya baju raya tahun ni telah ditetapkan tema jadi aku hanya mampu melihat je hahaha tapi takpe mungkin aku boleh beli untuk raya ke 3 ke 4 ke kan hahaha

jadi korang tunggu apa lagi !! pergi follow instagram calaqisya or takpun korang pergi website calaqisya untuk tengok semua raya collection diaorang untuk tahun ni !! sekarang jugak okay !!! dan diaorang jugak dah bukak untuk pre-order sebelum fashion show ni start tau, dan tak lama lagi mesti akan masuk butik dan akan ramai berebut !! jadi bila dia update je kata dah ada dekat butik diaorang, korang semua terus pergi tau !!! 

bila lagi nak merasa cantik bergaya masa raya kan, semua orang bila raya lah nak merasa lawa lawa ni, kalau hari biasa pergi kelas ke pergi kerja ke biasa biasa je kan, masa ni lah kita nak melawa pergi rumah orang dan korang boleh jugak pakai baju ni kalau nanti nak pergi kenduri kahwin ke ada majlis yang penting penting ke mana tahu kan ! jadi marilah kita pergi tengok raya collection mereka ni dekat website calaqisya ataupun instagram okay jom !! 


much love,
nani

Comments

Popular posts from this blog

FAMILY DAY WWJ

#HxNTravel VIETNAM TRIP LAST DAY