THE H SCARVES


Hai, Assalamualaikum

Setelah lama dan agak berzaman tak update blog dan buat entry baru, akhirnya nani ada masa juga untuk update. memandangkan hari ni semua class cancel, jadi marilah kita merajinkan diri tulis entry baru. Okay, hari ni nani nak promote buat marketing sikit hihihi nani nak memperkenalkan satu product yang baru dikeluarkan oleh nani sendiri iaitu The H Scarves .

Okay, kalau ada yang tanya kenapa The H Scarves ? mula mula nak letak jenama ni, ingat nak buat The Letter H Scarves, nak commercial kan sekali nama blog ni biar ramai pembaca tapi macam panjang sangat pula. jadi setelah difikir fikirkan, tanya pendapat orang kita buang lah Letter dan jadilah The H Scarves, H tu of course lah untuk Hannani.


The H Scarves ada dua collection iaitu Basic & Glam, nak tahu perbezaan dia senang je, Basic ni material dia silk satin atau dull satin, dia tak licin, kain dia sejuk ,mudah untuk dibentuk, kain sangat lembut, dan paling penting sekali adalah senang gosok tau. Glam pulak material dia chifon shimmering, dia ada shimmer shimmer dia, sebab tu nama dia Glam.

Bila kita pakai nampak glamour dia dekat situ, baru lah boleh jadi Diva haaa, baru lah dari jauh pun orang dah tahu tu kita, dan paling peting dia mudah dibentuk bila pakai, kain lembut selembut hati perempuan melayu terakhir. dan yang paling penting harga tudung dari The H Scarves ni sangat Affordable okay, mampu milik dan anda juga mampu kelihatan cantik seperti artis gitu.


Facebook: https://www.facebook.com/thehscarves/

Instagram: https://www.instagram.com/thehscarves/

Menarik bukan, tunggu apa lagi, jom like dan follow Facebook dan Instagram kami untuk melihat dan mengetahui lebih lanjut tentang product kami dan untuk membuat tempahan dan pembelian boleh whatsapp ke 010-4230285 atau email kan nama,alamat,contact number dan warna tudung dari collection mana ke thehscarves@yahoo.com .

much love,
nani

Comments

  1. Terimakasih sudah sharing artikel ini, sangat batlgus dan menarik. Say tau gak kalau kita hidup pada era di mana anak-anak remaja tidak lagi bercita-cita menjadi guru, polisi, tentara, atau dokter. Banyak di antara mereka yang lebih memilih menjadi youtuber terkenal, freelancer, traveller dan pekerjaan aneh-aneh yang lain yang dirasa gak menjanjikan

    Baca artikel menarik lainnya dari MantuIdaman Blog

    - Tips Naik Bromo
    - Generasi Milenial
    - Wisata Kabupaten Semarang
    - Wisata Sejarah Kabupaten Semarang

    Salam hangat, dari
    Latifah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

FAMILY DAY WWJ

CALAQISYA

#HxNTravel VIETNAM TRIP LAST DAY