SYAWAL 2016


Hai, Assalamualaikum 

sebelum terlambat aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin. lagi seminggu raya nak habis, baru aku ada kesempatan nak update blog pasal raya tahun ni. macam biasalah setiap tahun raya pertama mesti dekat johor sampailah habis cuti raya memang dekat johor, cuma kita tukar deareah je lepas raya ketiga atau keempat .

tahun ni punya raya sangat sangat best sebab semua balik, makanan sedap dan macam macam lagilah dari awal raya sampai dah nak habis ni, semoga kita jumpa lagi lah ramadhan dan syawal tahun depan. Insya'allah Amin . raya pertama aku dekat mersing, pagi raya macam biasalah salam salam tangkap gambar keluarga semua, lepas tu kitaorang semua pergi rumah saudara mara yang dekat dan malam tu macam biasa jugak setiap tahun kitaorang akan buat makan makan untuk family dengan kawan kawan terdekat yang ada.

raya kedua tahun ni, macam biasa kitaorang akan pergi rumah nenek saudara dekat pahang, jadi pagi pagi lagi dah pergi sana dan petang tu jugak kitaorang akan balik johor balik. raya ketiga aku tahun ni, aku dah balik tebrau kampung abah, sampai sampai je tebrau kitaorang siap siap pergi beraya semua rumah saudara mara dekat sana sampai ke malam dan esoknya kitaorang pergi melaka raya dekat sana pulak .


lepas dah puas raya dekat kampung, its time for open house ! hahaha rumah pertama yang aku pergi rumah mirah and yeay ! boleh jumpa semua kawan kawan sekolah dan paling best dapat jumpa spts of course ! lepas tu, aku banyak pergi open house rumah kawan ibu dan last open house aku pergi minggu lepas, rumah eva dan aku rasa itulah rumah terakhir untuk raya tahun ni, kita jumpa lagi raya tahun depan kalau di panjangkan umur, Insya'allah .



First Day Raya 


oh ni semua yang single 


Cousin


Sebab amni cute dekat depan tu


Second Day Raya


Third Day of Raya


okay, ni dah hari ke-empat raya okay 


My fav spts !


Open house rumah kawan ibu 


Last, rumah eva hiks

much love, 
nani




Comments

Popular posts from this blog

FAMILY DAY WWJ

CALAQISYA

#HxNTravel VIETNAM TRIP LAST DAY