GET MORE REBATES WITH SHOPBACK !


Hai, Assalamualaikum

okay guys ! after berhari hari nak update blog tak boleh, sebab entah kenapa tiba tiba setiap kali nak upload gambar je wifi hilang hmm sedih, jadi kita stop dulu lah post pasal vietnam trip, lepas post yang ni kita sambung balik vietnam trip day3 and last day okay .

okay, aku tak tahu lah ramai dah tahu ke belum tentang apps SHOPBACK ataupun laman web SHOPBACK ni, okay shopback ni dia macam bila kita shopping dekat mana mana online stores yang ada macam contoh lazada ke zalora ke sephora ke kan korang akan dapat rebates 

aku dapat tahu tentang shopback ni dari seorang youtuber ni, dia shopping melalui shopback ni dan dia dapat rebates, kira macam korang keluarkan duit lepas tu duit masuk balik haa best kan, kira korang shopping sambil dapat duit untuk shopping lagi !


untuk yang belum pernah daftar dan nak dapat kan RM10 BONUS FOR FREE ! boleh tekan link ni TEKAN SINI cepat cepat dan sign up ! lepas tu boleh shopping dengan gembiranya sambil tunggu duit masuk dalam account bank korang dalam masa 48JAM je okay ! 

kalau ada yang tertanya tanya macam mana boleh dapat RM10 tu, RM5 korang akan dapat bila korang sign up dan lagi RM5 bila korang buat first purchase korang, jadi apa lagi cepat cepat lah korang sign up dan shopping dekat mana mana online store kegemaran korang !

much love, 
nani


Comments

Popular posts from this blog

FAMILY DAY WWJ

#HxNTravel VIETNAM TRIP LAST DAY

CALAQISYA